Wolverines – Roosters

Viimeksi muokattu 31.3.2019 14:51 140

(4-1)

13

(4-1)

42
1 2  
0 13 13
42 0 42

4.7.2019 klo 18:30 Brahen kenttä

Kaari

Roosters ratkaisi Stadin derbyn avausjaksolla

Tuomo Tomperi 4. heinäkuuta 2019 23:00

Hallitseva mestarijoukkue nakutti puoliaikaan mennessä 42 pisteen eron sarjaa puhtaana pelillä johtaneeseen Wolverinesiin.

Lue lisää

Kommentoi

  • Tämän ottelun tulee viemään Roosters ja vielä helposti. Wolverinesin kupla puhkeaa kun importit ja kotijenkit sooloilevat eivätkä löydä yhteistä säveltä. Ratinassa nähdään Roosters ja Crocodiles.

  • Miksi kotijenkit nyt rupeais sooloilemaan? Hyvin ovat pelanneet ja näyttävät siltä että ihan hauskaakin on yhessä voittaa

  • Wolvojen jenkit nauttivat yhdessä pelaamisesta. Oli muutaman omissa hankinnoissaan takavuosina epäonnistuneen has been staran toiveajattelua julkisesti eri medioissa odottaa, että Wolvojen ongelma olisi jenkkien egot. Steelers murskajaisten valokuvista löytyy vastaus tuohon.

    Ja mitä tulee Wolvojen rosteriin… you aint seen nothing yet..

  • Mitä nämä löpinät Wolvojen, Crocojen ja Royalsin uusista hankinnoista on? Milloin julkaistaan, minkä maalaisia ja mille pelipaikoille?

  • Jaa tälläinen kaveri löytyi Crocoihin: https://www.europlayers.com/ViewProfilePlayer.aspx?ProfileId=68482

    Pelannut useamman kauden GFL:ssä

  • Urpo:
    Eiköhän toi ole päivän selvää että Stokes sinne vielä ilmestyy. Mitäs muita kotijenkkejä on vielä maassa?

    Tällä wolvojen kikkailulla varmistetaan se että tähänkin touhuun saadaan joku tolkku, kun muilla palaa hermo (kun hillopurkista ei heille mitään heru). Eli wolvothan tekee itseasiassa palveluksen tällä, kun saadaan tämä kotijenkkihomma ruotuun ;)

  • No ei ollut häävi tuo kaveri. Joku junnu joka ei pelannut kyllä GFLssä vaan GFL 2ssa. Karenssin mukaan pelissä heti tämän viikon jälkeen. Schaibaa schaiban tilalle.

  • Niin kenen tilalle tämä tuli?

  • Olisko tuo loukkaantuneen Jaakkolan korvaaja.

  • Ehtikö jengi lukee Wortti oli pannu Fb sivulleen B.Conetesta. ja Sajl:stä.

  • Ei siellä enää ole kuin jotain epämääräisiä kommentteja?

  • aikaisemmin oli vielä parempia kommentteja täynnä asiaa!

  • Poistannut onneksi

  • Taitaa torstaina tulla kuuma peli. Amerikanpojat nokittelee toisiaan somessa oikein kunnolla

  • Eiks Mikko jo yhden seuran melkein tuhonu?

  • Saa sellasen pyllymyräkän huomenna että kolmas jenkki menee samantien ostoslistalle

  • Mitä jos käykin toisinpäin?

  • Eikös se oo se yks britti lähinnä mikä soittaa poskea. Näytti instan perusteella poika olevan keitolla parahiks matsia edeltävänä päivänä.

  • Mutta viileä veijari pitää sen mitä sanoo. Vaikka junnut maksaa keitot.

  • Nythän mä hokasin miksei Wort saanut jatkosopimusta Kuopiosta. Varsinainen jenkkifutiksen suurlähettiläs! Saas nähdä onko edes Wolvojen rosterissa kauden loppuun asti tuolla menolla…

  • Eipä taida olla Roostersilla eikä Royalissa enää rahaa pelaajiin?

  • Charlesille tais ottaa koville kattoa aitiopaikalta vaahteramaljassa miten Connetten pojat hautas niiden puolustuksen miten tahtoivat. Sen verran katkeraa tekstiä poika suoltaa.

  • Ok. Kävin tutustumassa Wortin some-touhuun. Ihme jos seura pelaajaltaan moista ala-arvoista käytöstä sallii. Hyvä pelimies, mutta totaalisen keskenkasvuinen ihminen.

  • Ja seurahan nähtävästi sallii. Jokaiseen päivitykseen tullut omilta pelaajilta sekä tausta porukoilta vaan tykkäyksiä ja lisää vettä myllyyn. Urpoja koko sakki.

  • Harmittaako ottaa höyläämätöntä tänään kakkoseen brakulla vai mistä moinen katkeruus? Se tulee olemaan tällä kaudella jo toinen persraiskaus samalla kentällä.

  • Ei kyse ole katkeruudesta. Wolvoilla on kova ja taitava joukkue, joka on todella vaikea jollei mahdoton tällä kaudella kenenkään voittaa. Kyse on Wortin todella mauttomista (joku sanoisi katkerista) some-postauksista. Minusta hyvä pelaaja osaa myös käyttäytyä hyvin. Niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin. Kilpailuhenkeä, voitontahtoa ja tervettä uhoa se ei estä.

  • Lisättäköön vielä se, että tietenkin harmittaa jos ja kun oma suosikkijoukkue häviää. Mutta on myös todettava, että tämän vuoden Roo-pelejä on ollut todella paljon mukavampi katsoa ja fanittaa kuin viime kauden pelejä. Vaikka sinne tappiotakin tulee. Ei se voittoja hinnalla millä hyvänsä -metodi aina fanejakaan saati varsinkaan Suomi-jefua palvele.

  • On se ihme, kun Roolla ei ole varaa (ilmeisesti) hommata enempää ulkomaalaisia (toistaiseksi)niin on kivempi katsoa ja fanittaa niiden pelejä.Silti vuodesta toiseen Porvoo pelaa niillä keitä Porvoosta löytyy ja Butchers lytätään aina ,vaikka se pleijari joukkue on viimeaikoina ollut.Kukaan ei taida tajuta ,että Butchers “uhraa” itsensä suomijefun nimissä.15-20 ns.suomistatus/EU jenkkiä (jos ovat vahvistuksia) kuitenkin voi riittää jopa
    pudottamaan jengin liigasta.Pitäiskö kuitenkin miettii vielä niitä sääntöjä ja puheita kuinka kiva on katsella näitä pelejä.Kuitenkin entis aikoina kun jengeissä sai olla 1-2 ulkkarii….katsomoissa oli 300-500 silmäparia enemmän.

  • Pateettista vollotusta yleisöstä kun juuri omalla joukkueella ei olekaan tälle kaudelle varaa hankkia tarvittavia vahvistuksia rosteriin. Kun aiemmin on ollut debattia ulkomaalaispelaajien määrän rajoittamisesta on sitä intohimoisesti vastustettu pelin tasoon sekä yleisön mielenkiintoon vedoten. Nyt samat argumentit jaossa käänteiseen merkitykseen.

    “Pitäiskö kuitenkin miettii vielä niitä sääntöjä ja puheita kuinka kiva on katsella näitä pelejä”

    Hyvätasoista peliä jossa tehdään paljon näyttäviä pistesuorituksia on todella paljon mukavampi katsella kuin maalitonta nuhjausta. Ymmärrän, että jos oma joukkue on kakkosnelosta ottavana osapuolena on tunnelmat apeat. Ainoa ratkaisu asiaan on tasokas seuratyö jolla varmistetaan riittävät resurssit pääsarjatason menestymiseen vaadittavaan kilpatoimintaan.

    “Kukaan ei taida tajuta ,että Butchers “uhraa” itsensä suomijefun nimissä”

    Uskomatonta scheissea jonka osalta jokainen tietää että totuus on toinen. Kaikki kunnia Porvoon hyvälle kasvattajatoiminnalle sekä realistiselle taloudenpidolle. Butchers panostaa sen mihin on varaa ja se on fiksua mutta jos resursseja olisi enemmän panostaisi samassa suhteeessa enemmän. Porvoon paikallislehteä seuraavat ovat päässeet näistä läpinäkyvästi kerrotuista budjettirajoituksista lukemaan. Uhrautumisesta puhuminen on varsinaista uhriutumista.

    Edellinen @-nimikerkki kertoo viestissään mistä on kysymys. Faittaa Roostersia ja ymmärrän, että pitkän kultaisen kauden jälkeen tuntuu vaikealta sopeutua siihen, että eritaustaisten glory-huntereiden virta on tyrehtynyt samaan tahtiin kuin seuran varainhankinnan onnistumiset.

    Hieno Stadin derby tulossa tänään.

  • Ei Porvoolla taida olla yhtään sen vähempää importteja kuin esim. Saintsilla tai Roostersilla? Tai Saintsin tilannetta en nyt ihan varmana muista, mutta Porvoolla on 5 vahvistusta (3 USA ja sitten 2 EU, Marshall joka loukkaantui ja sitten saksalainen receiver) roostersilla vastaavasti 2+3.
    Eli samaa luokkaa näillä kolmella, sitten tietysti on steelers, wol ja crocot joilla on paljon enemmän.
    On viisi vähemmän kun muutamilla muilla

  • On kiistatonta että volvot olivat pitkään täysin ylivoimainen nimenomaan seuratyössä. Vaan entäs nyt? Eipä näytä löytyvän edustusta U15 eikä U17 SM-sarjoissa. Onko nyt tosiaan niin että miesten menestys on “otettu” junnutyöstä pois? Eikö nimenomaan sen pitäisi olla tuhon alku?

  • Kai tuohon ryhmään voidaan myös royals liittää, taitaa olla pari importtia steelersiä enemmän ja yksi vähemmän kuin crokoilla.

  • “On kiistatonta että volvot olivat pitkään täysin ylivoimainen nimenomaan seuratyössä.”
    Kerrohan nyt perusteet miksi wolverines oli ylivoimainen seuratyössä?

  • Ilmeisesti tännekin kirjoittaa ihmisiä, joiden mielestä Wortin someilu on ihan ok. Tosin palstan älyllisen tason huomioiden ei pitäisi ihmetellä.

  • Taitta olla Wolvoilla junnut vähissä, mutta kenellä ne ei sitten ole? Laji on tällä hetkellä vapaassa pudotuksessa, mutta selvästi nimimerkki “AK” ei ole tätä huomannut. Kannattaisi käydä katsomassa niitä junioripelejä eikä olla pelkästään liiton ns. tiedotuksen varassa (Laji kasvaa ja uusi pelaajia tulee ovista ja ikkunoista). Vaasa taitaa olla ainoa jolla enemmän junioreita kuin viime kaudella. Ongelma ei pelkästään ole junioreissa vaan korkeakoulu, naiset ja miehet pelaavat selvästi pienemmillä rostereilla kuin kaudella 2015. Vuodesta 2016 alkanut lasku on tuntuva ja pohja ei taida valitettavasti olla edes näkyvissä…..

  • Naisten SM-sarjasta on saatu Vaahteraliiga-uudistuksen jälkeen pudotettua jo kaksi suurseuraa, GS ja Roosters. Pistää miettimään onko hankkeessa ehkä jotain pielessä… Naisten VL kituuttaa vajaana ja yksi joukkueista on venäläinen. Hyvin menee.

  • Wolvojen U20 junnut pelaa viikonloppuna Royalsia vastaan Suomen mestaruudesta. Huomionarvoista tässä on Royalsin nousu junnusarjan kärkeen ja se, että perinteiset finalistit Roosters ja Butchers eivät ole nyt loppuottelussa kumpainenkaan.

    Aina asiantuntevan nimimerkki AK:n kannattaisi perehtyä tarkemmin noihin juniorisarjoihin ennen repliikkejään. Wolvoilla ON joukkueet U17 ja U15 sarjoissa, mutta tänä vuonna divaritasoilla. Esim U15 sarjassa Wolvot taapertaa II-divisioonatasolla yhdessä AK:n suosikkijoukkue Roostersin junnujen kanssa.

    Junioritoiminnassa tärkeintä on jatkuvuus, joka tässä yhteydessä tarkoittaa ikäkausijoukkueen tarjoamista junnuille kaikissa ikäluokissa. Jos katsotaan sarjoja U20, 17, 15, 13 niin näiden osalta kuudella SAJL:n alaisella seuralla on asetettuna joukkueet kaikille ikäryhmätasoille (Royals, Roosters, Wolverines, Butchers, Saints, Steelers). Yllättäen Seinäjoki Crocodiles ei ole tänä vuonna mukana U17 sarjassa, vaikka on aiempina vuosina ollut yleensä Wolvojen kanssa ainoa seura, jolla kaikki ikäluokat katettuna. Upeina saavutuksina pidän Royalsin, Steelersin ja Saintsin junioritoiminnan nousua kaikkiin ikäluokkiin.

    Kaikki, jotka ovat olleet mukana seuroissa juniorityössä tietävät, että taustaresurssien määrä on kriittisin tekijä junnutyön olemassaolossa ja kehittymisessä. Panostaminen seuratoimintaan ja sen laatuun merkitsee pitkällä tähtäimellä menestystä myös seuran eri joukkueiden kilpailitoiminnassa. AK:n perusteeton ja vääriin faktoihin perustuva vihjaus

    “Onko nyt tosiaan niin, että miesten menestys on “otettu” junnutyöstä pois”

    saattaa juontaa juurensa aivan toisten seurojen tai seuran takavuosien toimintaan. Monen lähimuistissa on vielä taannoiset suuret junnusiirtymä seurasta toiseen nimenomaan AK:n kuvaaman kaltaisen toiminnan seurauksena.

  • Mun suhde punaisiin on nolla. Itseasiassa olin pitkään sitä mieltä että ovat ylimielisiä mulkkuja ja että niiden pudottaminen ykköspaikalta tulee olemaan parasta mitä suomijefussa on tapahtunut vuosiin. Nyt kun näyttää siltä että niin myös tapahtuu en voi kuin ihmetellä ettei tämäkään mulle kelpaa: tapa millä se tapahtuu on väärä (paitsi jos nyt jotenkin käy niin etteivät volvot voita). Jos viet mestaruuden vain ja ainoastaan sillä että hoardaat 90% kotijenkeistä joukkueeseesi, säännöissä on pahasti jotain pielessä.

    Volvot on olleet mun papereissa ylivoimaisia nimenomaan seuratyössä just siksi koska niillä on ollut ihan tolkuton määrä junnuja. Crocot on nykyään jo ehkä menneet jopa ohikin mutta muutama vuosi sitten volvot oli täysin suvereeni (tai näin sen muistan, ehkei tää ees perustu faktoihin). Nimenomaan junnujoukkueiden määrä ja varsinkin niissä pelaavien pelaajien määrä on mun silmissä osoitus erittäin vahvasta seuratyöstä.

    Mulle on tuttua lajin vapaapudotus. Ennen tätä kautta olisin kuvitellut että volvot on viimeinen joukkue jota moinen koskee, just sen takia kun niillä on niin vahva historia takana. Crocoihin tauti vielä ei ole ylettynyt, mitähän siellä tehdään laadukkaammin? Ja on vaikea olla vetämättä tähän väliin yhtäläisyysviivaa kun ajoitus on mitä se on: samana vuonna kun volvot nousee liigaan ja jopa sen voittajasuosikiksi junnutoiminta alkaa yskimään. Sattumaa? Ehkä…

  • Hyvä nimimerkki AK. Koska itsekin myönnät, että faktapohjasi tässä keskustelussa on olematon ja perustuu lähinnä muistiisi ja oletuksiisi laitan oheen sinulle muutaman faktan jotka kuvaavat ehkä parhaiten vapaapudotuksen tilassa väittämäsi mukaan olevan Helsinki Wolverines ry:n toimintaa tältä kaudelta 2019.

    – Naisten lippupallosarjan mestaruus 2019
    – Tyttöjen U20 sarjan mestaruus 2019
    – Poikien U20 sarjan finalisti 2019 (peli sunnuntaina)
    – Yksi harvoista SAJL:n jäsenseuroista jolla ikäluokkajoukkue KAIKISSA ikäryhmissä, yhteensä 7 joukkuetta (siis myös tyttöjen)
    – 7 pelaajaa U19 maajoukkueessa
    – Miesten Vaahteraliigajoukkue johtaa sarjaa ilman tappioita
    – Naisten Vaahteraliigajoukkue johtaa sarjaa ilman tappioita
    – Miesten II-divisioonajoukkue johtaa lohkoaan ilman tappioita
    – Miesten III-divisioonajoukkue johtaa lohkoaan rekordilla 3/1
    – Ainoa seura jolla sarjatoiminnassa myös naisten 2. joukkue

    Pohdit repliikissäsi: “…samana vuonna kun volvot nousee liigaan ja jopa sen voittajasuosikiksi junnutoiminta alkaa yskimään. Sattumaa? Ehkä…”

    Oletko siis ihan oikeasti faktojen valossa sitä mieltä, että kuten väität, Helsinki Wolverines Oy panostaa liigajoukkueeseen muun toimintansa, erityisesti junioritoiminnan kustannuksella ja on laittanut munat yhteen koriin tavoitellakseen Vaahteramaljaa. Ymmärtänet, että oheisen faktan valossa oletuksesi, luulosi ja väittämäsi ovat luokattomia.

  • Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä kun kerran faktoilla puhutaan. Wolvojen naisjoukkueessa tehdään toki hyvää työtä, mutta sen menestyksen alku kummallisesti ajoittui samaan hetkeen kun GS:n naisten joukkue savustettiin SM-sarjasta Vaahteraliigan sarjamääräyksillä pois, jolloin pelaajat enimmäkseen siirtyivät wolvoihin. Ilman tätä pelaajarunkoa tilanne olisi toinen.

  • Herää nyt oikeaan elämään. Seurojen nousut ja kuolemat ovat lajissa arkipäivään. Millainen olisi esimerkiksi nykypäivän Roosters jos historian aikana aina joku muu helsinkiläisseura ei olisi romahtanut. Pelaajat ja toimihenkilöt löytävät aina uuden kodin jos ovat aktiivisia. Kuten vaikka nyt Roostersin naiset jotka pendelöivät Turkuun. Miten repliikkisi GS:sta liittyy mihinkään.

  • kerros nyt mikä se sarjamääräys oli millä GS savustettiin ulos?

  • Vastaan erikseen kahdelle postaajalle:

    @wolvojen naiset

    En tiedä millainen nykypäivän Roosters olisi ilman wolvojen pudottautumista divariin. Sen tiedän, että tuossa yhteydessä wolvoista ei Roostersiin siirtynyt (juuri?) ketään. Wolvothan ottivat nokkaan Roostersilta kahdessa Vaahteramaljassa Roosters-dynastian alussa. Mutta jos wolvojen naisjoukkueen tekemisen ansioksi lasketaan se, että he saivat erittäin laadukkaan pelaajarungon GS:stä, niin silloin mielestäni mennään metsään. Ilman tuota pelaajarunkoa wolvojen naisjoukkue ei olisi voittanut yhtään mestaruutta. Kaikki kunnia kuitenkin heidän valmennustiimilleen.

    to wolvojen naiset

    Etkö sinä ole tietoinen sarjamääräysten tiukentumisesta siinä yhteydessä kun naisten SM-sarjasta tuli naisten Vaahteraliiga? Tämänhän on GS-organisaatio mielestäni ihan avoimesti kertonut sarjasta luopumisen syyksi.

  • Et näköjään hahmota suurempaa kuvaa vaan tuijotat omasta navastasi n. 10 sentin päähän. Ei kukaan tainnut mainita nimenomaisesti Wolvojen pudottautumista. Kyse on isosta ilmiöstä jossa vuosikymmenten aikana pk-seudu seuroista (…Colts, Raiders, Whips, ECG, Taft, 69ers…) on valunut pelaajat Roostersille siksi että Roostersilla on perinteisesti vahva ja laaja taustaorganisaatio. Jos esim tämän päivän Roostersista vähennettäisiin vaikkapa Taft-lähtöiset pelaajat jäisi jäljelle luuranko. Mutta tämä on tosiaan typerää ja ilmeisen katkeraa bullshit-ajattelua. Elämä vaan menee näin. Ne selviytyy jotka panostaa taustatekijöihin ja ne katoaa jotka eivät ja se on oikein. En tunne GS tapausta muin otsikkona mutta eiköhän kyse ollut siitä, että seuran taustatyö ei vaan ollut riittävällä tasolle. Turha sitä on itkeä enää vuosien päästä eikä toi ole millään tavalla pois Wolvoien kiistattomasta menestyksestä- Siinä seurassa hoidetaan tausta-asia kuntoon ja se näkyy toiminnan laajuudessa.

  • “En tunne GS tapausta muin otsikkona mutta eiköhän kyse ollut siitä…”

    End of discussion.

  • “Ilmeisesti tännekin kirjoittaa ihmisiä, joiden mielestä Wortin someilu on ihan ok. Tosin palstan älyllisen tason huomioiden ei pitäisi ihmetellä.”

    Kiva kun osallistuit tasoiseesi keskusteluun kuitenkin.

  • Jääkää kaikki kukkahattutädit ja mielensäpahoittajat kotiin tänään, jos wortin someilu on menny ihon alle, Harvoilla on kuitenkin pokkaa lähteä tänä päivänä omalla face palstallaan keulimaan/psyykkaamaan etukäteen, uskallan väittää Wortin facen olleen kuluvan viikon seuratuin status kaikista pelaajista, toivottovasti tätä ei tapeta pelikiellolla, koska tälläinen vaan nykypäivänä kiinnostaa.
    Muutenkin tän päivän ottelu on odotusarvoltaan kiinnostavin vuosikausiin, Wortin someilu on kiinnostava lisämauste siihen ja jos Roosters ottelun vie, niin heidän valmennus voisi ostaa viskipullon Wortin kun hoiti psyykkauksen heidän puolestaan.

  • Moukkamaisuus on moukkamaista. Loukkaantuu siitä tai ei. Wortin kirjoittelu kertoo kyllä eniten miehestä itsestään.

  • @mutta
    Täytyy olla nyt täysin samaa mieltä kirjoituksesi kanssa. Ameriikan mailla nämä piikittely kirjoitukset ovat ihan arkipäivää ja tuovat matseihin sen oman lisämausteen seurattavilla man vs man kamppailuihin. Täällä itketään omaa pahaa mieltä Wortin kirjoituksesta, pelikieltoa pelätään, gridiron palsta pitää nyt laittaa kiinni ja pahin kaikista… Roosterssille tuo kirjoitus menee pään sisään. Voi helvetti ja hyvää päivää hameväkimiehet!! Menkää kattoo vaikka kahvakuulan sm-kisoja niin ei tuu suru puseroon. Näitä pelaajien provoja lisää vaan et saadan tämä amatöörisarja elämään muillekkin kuin mielensäpahoittaja glorydays “äijille”.

  • ja tämä like peukku oli alkuperäiselle mutta nimimerkille. Pakko itkee… kun nämä ät sitäjatätä omaa nimimerkkiä ei itkullaan saa laitettua ;D

  • Sinne jää krapula-wort telineisiin ku oikea jefujoukkue näyttää miten pelataa

  • Nyt sitä kakkosnelosta kuivana tulee, katukorisjengille. Miltä tuntuu?

  • Wort on ylimielinen ääliö , palautuksissa himmailee, näyttää muutenkin aivan aneemiselta. Taitaa maistua kaverille keppana

  • Trash talk – next time make sure you can back it up 😂

  • Kovaa tulee Roosters. Kadmiry ja Pajarinen pyörittää Wolvojen puolusta. Vaikka katsomo ei ole mikään iso, mutta kun se on täynnä niin aivan eri fiiliksen saa pelistä.

  • Are you hungover, Charlie?

  • Tieshän tän, divarijoukkue vs. pohjolan mestari.

  • #idhidetoo

  • Rojo näyttää eläkeläiseltä

  • is Charles?

  • Kuulitte tämän ensimmäisenä minulta

  • Wolvojen linja vois alottaa sen jefun pelaamisen

  • Hienoa et näkyy laji, mut ammattitaitoa vähän edes! Et sää kuvaa valmentajan fläppitaulua!
    Kommentaattorin olis hyvä edes yrittää peittää fanitus, tietää mikä on kotijoukkue, ymmärtää vähän enemmän futiksesta.

  • Miksi wol valmennus pitää noita Dline urpoja niin hyvinä , Benjamin , Perrieneau , Lindholm , Yli-Arvela ottaa turpaan kunnolla

  • Miten se vielä voi valmentaa??
    Eihän sillä ole ollut ikinä mitään auktoriteettia.
    On aivan kotijenkkien narussa.

  • Tänään kentällä ? Paras pelaaja wolvoilla on nuori Pulkkinen,puntteri joka tulee olemaan vielä kultaakin tärkeämpi pelaaja

  • Herää jo, tämä ottelu on kyllä kaikkea muuta kuin sinun fanittaman joukkueen kotiottelu!
    Ole hiljaa jos et tiedä edes sitä.
    Kaikessa taas sun mielestä Roosterssin pelaaja on parempia, Wolvot otti intterin ja silti susta Roon puolustaja oli vähintään yhtä hyvä… Herää… Säälin sua.
    Samoin kyl säälin noita Wolvojen valmentajia, sinne on otettu kaks vanhaa äijää jotka ei pärjää missään ja kotijenkit tekee mitä tykkää.

  • Ihan hyviltä paikoiltahan tuo Wort pääsi katsomaan kun Connette tekee TD:n.

    Kuten täällä jo todettiinkin: Jos sä heität trash talkia, sulla pitäis olla edes JOTAIN sen takana.

  • Good job Wort!

  • Nyt tulee juuri sellaista ulinaa jota on ilo kuunnella. Ei riittänyt 10 kuritonta kotijenkkiä. Rändi on Hämeenlinnan ja ECGn mies.

  • #idhidetoo #talkischeap #dirtybird #charlesiswhortles #sitdown #irvinsmokinglikethegrill

  • Ei olla käytetty vielä mitään, meillä on vaikka mitä käytettävissä… Nähtäväksi jää kuinka mies pystyy sanansa pitämään.
    Tirsk.. veikkaan toisen puoliajan kääntyvän täysin päälaelleen..

  • Suomalaisella pelinrakentajalla ei voi pärjätä vaahterassa :)

  • Onko Saksassa joku tauko menossa kun noita Saksassa pelaavia ammattilaisia tuntuu täällä kaljakatsomossa riittävän. Kyllä on takin ja paidankin napit näillä auki.

  • Please , heitä viel ainaski 4 maalia touta paskaa jenkki puolustusta vastaa

  • Siinä wolvojen koutsi nosti kissan pöydälle kotijenkeistä. Sooloilee kentällä eikä tottele valmentajien pelikutsuja. #idhidetoo #nofatburners

  • Wolvot persraiskataan oikein huolella. Sitä se keuliminen tekee…

  • Ei me juoda kaljaa vaan tätä uutta Nocco Miamia

  • Vaikka tosi kaukana olen Roosters fanituksesta, niin on tuota Kadmiryn peliä ilo katella. Btw Viljo Lempinen on Vaahteraliigan paras korneri piste

  • Eikä meil kyl paidoissa/takeissa nappejakaan ole

  • Tyhmiä olette, Saksassa kalja on halvempaa.. olisitte jääneet sinne.

  • No niin, nyt niitä johtajan taitoja punnitaan ,kun tulee vastoinkäymisiä.Uskon kutenkin, että pikku selkäsauna antaa nöyryyttä ja toivottavasti myös halua tehdä asioita paremmin.Kausi on pitkä ja voimasuhteet heittelee.

  • Eikö siellä pitänyt olla vaikka mitä vielä käytettävissä!?
    Vai olikos ne taskut sit tyhjät kuitenkin??
    Oliko vaan taas tyhjää höpötystä?
    Wolvot 2/2 tällä puoliajalla johon niitä kikkoja oli säästetty..

  • Kai ne gfl tähdet juokin kaljaa siellä katsomossa. Eihän ne siellä saksassa mitään muuta teekään

  • Eipä niitä temppuja tarvitse tai edes kannata näyttää vielä, kun tilanne on vielä 13-42

  • Noista selkään sikailusta sais lentää ulos.

  • Haluaisin pelaa pokeria Karppisen taskut henkilön kanssa.

  • Vähän alkaa jo ärsyttää kommentaattorin runkkaaminen roostersille

  • Valitettavasti sekään ei voi mitään sille että wolvoja riepotellaan kuin märkää rättiä.

  • Kyl mä sanoisin että jos katsotaan tilastojen ohi niin Wolverines oli lopulta se parempi joukkue. Kun kone saatiin käytiin niin ei ollut kukonpojilla enään mitään sanottavaa. Toka puoliaika 13-0. Ratinalla nähdään wolvot-Butchers.

  • Vaikuttaa siltä että on pojat lähetetty himaan kun saksan liigaan eivät taidot riittäneet. Nyt ollaan suomessa anelemassa paikkaa vaihtopenkille.

  • Kuule, RoJon varassa Wolvot voittaa tai kaatuu. Nyt se ei saanut edes kolmasosaa heitoista perille. Peli oli ohi jo puoliajalla 0-42

  • #youdidhide

  • En tiedä onko täällä yksi henkilö vain trollaamassa vai suurin osa kommenteista eri henkilöiltä. Mutta hienoa, että nousijajoukkue nostaa näin paljon tunteita pintaan!
    Loppujen lopuksi hieno matsi oli ja parempi joukkue voitti

  • Ihmettelin jo viime vuoden puolella, kun Roo dissaus alkoi, että oletteko tosissanne sitä mieltä että Roo ei lähde ennakkosuosikkina kauteen?! Ymmärtäkää nyt: Roosters on ja pysyy Suomalaisena Power Housena now and for ever. Suck it!!

  • Olipas upea voitto altavastaajalta!
    Mutta kausi on vasta puolessa välissä. Kukaan ei vielä ole mestaruutta voittanut.
    Hieno kausi juhlavuotena

  • You can talk to talk, but can you WALK THE WALK!!!!!!!

  • GFL:s on tällä hetkellä kesätauko. Seuraavat pelit tyyliin 3 vk päästä.

  • Ihan vaan tiedoks, että kommentaattori on entinen Wolverinesin päävalmentaja… Että näin…

  • Olipas kaksijakoinen matsi. osoitus lajin psyykkisestä puolesta. Roosters oli täysin ylivoimainen ensimmäisellä puoliajalla. Wolvoilta ei onnistunut mitään ja Agude voitti miehensä 100-0 pallotilanteissa (upea nousu alkukauden pimennossa olleelta äijältä) ja Roostrsin OL teki kilometrin kokoisia aukkoja Pajariselle. Taisi olla asennevammaa Wolvoilta joka puolella ja vastaavasti Roostersilla silmin nähtävä näyttämisen halu itselle ja yleisölle. Roosters oli nälkäisempi kentällä.

    Toisella puoliajalla täydellinen momentumin muutos. Yhtäkkiä Wolvot sai palaset paikoilleen ja Roosters rupesi sekoilemaan. Oli hetki jolloin melkein uskoi, että Wolvot saattaa päästä mukaan peliin mutta niin ei lopulta käynyt. Garbage aika käynnistyi vasta aivan pelin lopussa kun vaihtopenkki sai peliaikaa molemmin puolin kenttää.

    Wolvojen paras pelaaja oli lentopotkaisija Pulkkinen. Roostersilta löytyi monta vahvaa suoritusta joista kyllä Aguden dominoinnin Irvinia vastaan nostaisin kärkeen.

  • Roostersin Agude on kyllä aika kova. Taisi pelata kovassa yliopistossa, mutta missä sen jälkeen on vaikuttanut?

  • Ilmanokos selvästi halusi jatkuvasti hehkuttaa Roo:ta, katkeruus on ihanaa :D
    Silti ei tiennyt et oli tullut vanhan oman joukkueen kotiotteluun! Väsynyt tyyppi, kai siellä on ens kaudella sen seurana mä vain nukuin siellä Leippis ja tiistai,torstai,lauantai kommentoimassa…

  • “Karppisen taskut” on tällä hetkellä reissussa pelaamassa pokeria, hyvin on riittänyt. Näyttää siltä et reissu jatkuu vielä hetken mut jos oot tulossa tänne etelä-eurooppaan niin tähdätään samaan pöytään.

  • Kuinka monta importtia wolvojen pitäis vielä signata että olis saumaa Roosterssia vastaan? Ainakin ne pari viimeistä suomipoikaa pitäis saada pois aloittavasta rosterista penkille muiden maksumiehien joukkoon ja pari jenkkiä tilalle!

  • Nii, ihan turhahan se on hehkuttaa kun Suomi-qb:lla ladotaan jenkkisikermää 42-0 kuonoon yhdessä puoliajassa. Haukkua pitäis…

    Katkeraa on wolvoleirissä.

  • Kalja oli hyvä

  • Nyt ei ole kyse siitä mitä ajattelet, vaan jokaisen tilanteen analyyttinen arviointi. Ei tilanne tai tulos sitä tässä lajissa kerro. Jos joka downilla se roosterssin paremmuus nousee pintaan vaikka vierasjoukkue, joka tosin oli kotijoukkue, ottaa intterin niin on siinä jotain musta pielessä. Pelianalyysissä saa hehkuttaa parempaa mut minusta downeittain pitäisi selostaa.
    Lienen väärässä.

  • Olet väärässä tai sit et ole Saksassa ollutkaan. Kalja Suomessa vs GFL joukkueiden kaljat on paljon pahempia ja kalliimpia.
    Ketä sieltä Saksasta oli Suomessa? Onko sopimuksia purettu, vai tauon takia? Ainakin osalla “Suomi jengeistä” on mennyt huonosti.. Tuleeko ne takas vaahteraan? Omat lähteet ei tätä ihan vahvista voimakaasti, mut yks huhu Seinäjoelle on olemassa..

  • Eihän vaan ollut mitään bettiä Wolverinesin pelaajilla tuosta matsista.

  • Oli huvittavaa kun 4. neljänneksen alussa yksi wolvojen takamies loukkantui ja suomiukko yritti hiippailla kentälle yhdeksi downiksi. Onneksi valmennus oli hereillä ja tilanne huomattiin ajoissa joten ehdittiin ottaa aikalisä ja viedä ukko takaisin sivurajalle.

  • Suomen Primetime VVS on ilmeisesti jutellut Seinäjoen kanssa sopimusjutuista…

  • Eikös se lopulta kentälle mennyt aikalisän jälkeen ja otti jopa intterin?

  • Pakko myöntää, että olin erittäin skeptinen Roostersin hyökkäyksen suhteen talven ja kevään aikana. Mutta Miro on yllättänyt mut täysin. Ei se käsi mikään rojon piiska ole eikä tuosta muuksi muutu mutta kokonaisuudessaan pelaa hienosti.

  • Toivottavasti Wort saa apua hyvissä ajoin tänä vuonna. Ei jaksa poika koko kesää tuolla tahdilla.

  • Nimimerkki – @Totuus ja vain totuus – kirjoitti:
    “…Oli huvittavaa kun 4. neljänneksen alussa yksi wolvojen takamies loukkantui ja suomiukko yritti hiippailla kentälle yhdeksi downiksi. Onneksi valmennus oli hereillä ja tilanne huomattiin ajoissa joten ehdittiin ottaa aikalisä ja viedä ukko takaisin sivurajalle..”

    Takamies loukkaantui: Harris, jalka kramppasi
    Suomiukko joka hiippaili kentälle: JP Poutanen reagoi nopeasti kun Jabari klenkkasi pois
    Ukko takaisin sivurajalle: Aikalisän jälkeen Harrisin paikalla pelasi #14, juniori Lindfors

    Nimimerkki – @@Totuus ja vain totuus – kirjoitti:
    “Eikös se lopulta kentälle mennyt aikalisän jälkeen ja otti jopa intterin?”

    Kyse eri tilanteesta. #80, juniori-db Ketonen oli kentällä #37irvinin paikalle. Ketonen otti intterin maalialueella.

    Koittakaa pysyä faktoissa !!!

  • tuli mieleen kauden 2017 Boom, puhdas alkukausi ja kova suosikki mestariksi, kunnes vastaan tuli Roosters. Ja kuinkas sitten kävikään?

  • Huomaako kukaan kaiken haukkumisen ja paskanjauhannan keskellä, että onpa kivasti kärki pelannut ristiin(“murskavoitoilla”)ja kausi jatkuu jännittävänä

  • Sarja on tasaisin vuosikymmeniin, mutta ajatellen ottelun odotusarvoa, niin kyllä eilisen yleisömäärä oli häpeällisen pieni.

  • Juuri kuten nimmari Ok kirjoittaa!

    Nämä äänekkäimmät sonnankylväjät eivät tuota huomaa, kun keskittyvät dissaamaan omia inhokkejaan. Meillä on kuitenkin tasokas ja mielenkiintoinen kausi meneillään ja eilinenkin peli oli hyvää jenkkifutisviihdettä. Ensin Roosters näytti närhen munat kaikille arvostelijoilleen. Seuraavaksi Wolvot ottivat itseään niskasta ja tekivät saman niille jotka ehtivät jo tanssia joukkueen haudalla puoliajalla. Hyvä muistaa kanssa että Crocoillakin on oma sanansa sanottavana kauden edetessä.

    Hyvää viihdettä ollut ja Wolvojen mukaan tulo on tuonut kentille, katsomoon ja someen hienot mausteet. Samoin Roostersin hasardi Miron kanssa. Uhkapeli näyttää onnistuvan täydellisesti.

    Vitun valittajat eivät osaa kuin valittaa. Koittakaa nyt helvetissä nauttia tästä kaudesta ja peleistä.

  • On edelleen kolme hevosta. Eilen wolverines oli todella aneeminen ja alistunut ensimmäisellä puoliajalla mutta keräsi rivinsä tokalle halffille. Mielestäni kolmikosta Roosters, Steelers ja Wolverines kuka tahansa voi edelleen juhlia Ratinalla. Ennen eilistä olin vahvasti wolvojen leirissä mutta Roosters näytti taas miksi on pysynyt euroopan huipulla pitkään.

  • …katsomo oli täynnä ja kentän laidat täynnä seisomapaikkalaisia. Kauden paras tunnelma. Kaikkeen saa toki pettyä.

  • Ei tuonne Brahen kentän katsomoon juuri enempää mahdu. Vähänkin huonommalla säällä moni jää kotiin katsomaan ottelua Ruudusta.

  • Bragun katsomo uusikisi ja isommaksi niin homma toimisi hyvin siellä.

  • Aika moni on unohtanut (itseni mukaan lukien) että Miro on ollut tosi hyvä pelinrakentaja. Aikaisemmin joukkueet eivät ole vaan antaneet samanlaista mahdollisuutta tuoda sitä esille. Mirollahan oli kädenkin kanssa ongelmia ja vuosi rissuna tais tehdä hyvää. Vaikka ei Roostersista pitäisikään, niin kyllä Miro on luultavasti uransa parhaimmassa joukkueessa pelinrakentajana tällä hetkellä ja se näkyy myös kentällä. Porvoota vastaan seitsemän syötettyä td:tä ja nyt 6.

  • Kyllä se on jo selvää, että Hesa juhlii tänä vuonna Ratinassa. Se nostaako pyttyä Ratinassa wolvot vai roosters on enää ainoa kysymysmerkki.

  • Vaikka Roosters-valmennus ja pelaajat yritti väittää että normi peli ja ei ylimääräistä latausta niin kyllä wolvojen hype oli heillä huomattu. Pre game puhe pelaajien kesken keskittyi pelkästään siihen että wolvot ovat puhuneet ja nyt on meidän aika vastata

  • Paikallismatsissa on aina ylimäärästä latausta. Jätkät näkee toisiaan viikottain treenikentillä. Ihan selkee bragging rights -matsi molemmin puolin. Mutta eihän noita tuntemuksia julkisesti julisteta.

  • Wolvoille sattui kauden heikoin hetki pelin alussa ja Roostersille kauden paras. Maljaa ei ole vielä jaettu, mutta eilinen oli juhlapäivä suomijefulle. Suomen huippupelaajat ovat täysin kilpailukykyisiä kohtuukovia amerikkalaisia vastaan ja eilen jopa parempia. Samoin suomalainen valmennus on huippuluokkaa. Toki Connette ja Agude olivat taikureita, mutta niin olivat myös Miro ja Pajarinen.

  • @Perkele
    Oliskohan vaikuttanut samaan aikaa pyörinyt HIFK – HJK derby yleisömäärään ja mun mielestä helvetin hyvä määrä oli amatöörilajin paikallispeliin vaikka tunnelma oli tähän nähden todella laimeeta. Kai varmaan moni.. minä mukaan lukien yllättyi kuinka paska ja säälittävän esityksen Wolvot kentällä näytti. Josta päästääkin @V.. n valittajat nimimerkin kehumaan pelin tasoon. Mitähän v.. n peliä katot ja millä laseilla jos peli on lopputulokseltaan ohi jo 1. neljänneksellä. Itse ei pysty katsomaan ja viihtymään perseraiskaus peleissä maksavana katsojana “ihan kivan viihteen” parissa missä ei ole mitään jännitystä. Näin tällä kaudella nämä jokainen kärkikamppailu on lopputuloksiltaan ollut… Crocodiles – Roosters peliä lukuun ottamatta mitä sai jännittää viimeisille minuuteille asti. Tuo peli oli hyvää jenkkifutisviihdettä!

  • Charlie boy you fucking suck!!!

  • Seuraavaks, kun stadis pelaatte muistakaa pelata tasaisesti, että Arzzi viihtyy… toivoisin myös, että rb Pajarinen pukee vasta puoliajalta

  • Roostersviha kumpuaa jo ajoista jolloin pääsylipulla sai ilmaisen ruotsinmatkan jos Roosters tekee ottelussa yli sata pistettä. Yleisö kannusti ja Roosters mätti maaleja… Eikä 2010-luvun dominointi oli varsinaisesti vähentänyt antipatioita kyseistä joukkuetta kohtaan. MUTTA: Kyllä oli kiva katsella kun valtaosin kotimainen joukkue mätti turpaan valtaosin amerikkalaisista räksyttävää (kyllä, Wortin myötä leimaan koko jengin) joukkuetta. Eikä ole Roosters tänä vuonna kotimaisten tähtipelaajien (jotkut leikkisästi glory hunttereiksi nimittävät) keräämö, vaan siellä pelaa ihan oikeasti jätkiä jotka on Roon juniorimyllyn läpikäyneitä. Ja hyvin pelaavat, pakko nostaa hattua tälle.

  • @Hki
    Oikein mahtavia ideoita saada jengi viihtyy.. hyvä hyvä.
    Voisipa joku tuoda näihin peleihin sen toisenkin pelaavan joukkueen eikä täysvarustukseen tulleita pujottelu keppejä. Ehkäpä vain “harmittaa” eniten että toinen joukkue täynnä tummaapoikaa juoksemassa kukkojen perässä. Fried Chicken olisi ollut sopivampaa somekansalle…jopa itselle. Iso käsi Mirolle (voiko kukan voittaa suomi qb:llä) ja suomijefun Odell Beckham jr. eli Agudelle, oli jäätävän kaunista suorittamista.

  • Totuuden nimissä se tais kuitenkin olla niin, että Viking Linen risteily jaettiin jos piste-ero oli yli 35 pistettä.

  • Olipahan jäätävä aloitus eilisessä matsissa! Roosterssien valmennus oli selvästi tehnyt kotiläksynsä ja skautannut W:n systeemit ja teki juuri niin kuin häntä vastaan pitää tehdä. Vaihdella peittoja, tuoda painetta ja pakottaa hänet tekemään paineen alla huonoja ratkaisuja. Kun siinä onnistutaan, voi tulos parhaimmillaan olla tämä. Eipä silti, ensimmäisen puoliajan dominointi tuli kyllä varmaan vähän yllätyksenä R:llekin. Toivottavasti muuten muutkin valmennusryhmät, ja varsinkin Steelersien, jaksavat purkaa tämän nauhan ja valmistaa oman puolustuksensa pelaamaan W:n hyökkäystä vastaan juuri näin. Vaikka W:n sivurajalla patsastelee noita lippispäitä komppanian verran, niin taitaa RoJo kuitenkin siellä kentällä olla aika yksin tekemässä ratkaisujaan…. Ja kyllä vietiin W:n valmennnusta toiseenkin suuntaan 100-0. Miitään Karrin suorituksesta pois ottamatta, niin mikäs se oli hänen juostessa, kun linja aukaisi aukkoja. Ja mikä tärkeintä, R:n pelistä paistoi kautta linjan se kurinalaisuus millä isoja matseja usein kuitenkin voitetaan. W on epäilemättä parempi kuin mitä eilinen näytti. Nyt jää nähtäväksi miten ja mitä heidän leirissään osataan ottaa oppia eilisestä.

  • Ensiksi, Roosters kiitos hyvästä matsista. Toiseksi, Wolvojen pelissä oli myös paljon hyvää, pelin toisella puoliskolla esim. hyökkäyksen täydellinen dominointi. Ei muuta kuin nyt nopeasti hankkimaan Euroopasta pari taitopelaajaa hyökkäykseen ja kunnon vahvistuksia puolustuksen takakentälle niin johan hyvä tulee.

  • Wolverines voisi antaa omille nuorillekkin pelimiehille aikaa, olisivat varmasti eilen pelanneet paremmin kuin Irwin ja Wort ja joukkueen puolesta eikä mitä itseään huvittaa.

  • “Toivottavasti Wort saa apua hyvissä ajoin tänä vuonna. Ei jaksa poika koko kesää tuolla tahdilla.”

    Samaa mieltä. Taitava pelimies, mutta tuntuu ettei ihan kaikki palikat ole ojennuksessa.

  • Ei se jenkkien määrä vaan laatu!

Leave a reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *